آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل گرند میلان استانبول
grand milan Hotel istanbul
درجه هتل:

هتل گرند میلان استانبول

هتل گرند میلان

هتل Grand Milan ، هتلی 3 ستاره در شهر استانبول است که در منطقه جذاب و نزدیک به منطقه قدیمی و تاریخی استانبول واقع شده است  و در واقع میتوان گفت این هتل در قلب استانبول قرار گرفته است و منطقه قدیمی استانبول مجموعه ای از جاذبه ها از جمله معماری تاریخی فوق العاده شهر و تعداد بی شماری از رستوران های با کیفیت و کافه های متعدد در خود جای داده است که مهمانان هتل میتوانند از آن ها استفاده کنند.

اتاق‌های هتل گرند میلان  امکاناتی مانند تهویه مطبوع و مینی‌بار و تلوزیون صفحه تخت دارند و مهمانان می‌توانند از وای‌فای رایگان در سراسر هتل استفاده کنند.

هتل گرند میلان در چند قدمی بسیاری از مکان‌های اصلی گردشگری استانبول مانند بازار بزرگ توپکاپی، میدان سلطان احمد، بازار مصر قرار گرفته است و مسجد ایاصوفیه تنها 1.3 مایل با هتل فاصله دارد و مسجد آبی 1.1 مایل با هتل فاصله دارد و همچنین آب انبار باسیلیکا 1.2 مایل  و منطقه سلطان احمد 1.1 مایل از هتل فاصله دارند و تنها با 15 دقیقه پیاده روی از هتل میتوانید به میدان تقسیم بروید.

امکانات و خدمات هتل گرند میلان ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق کافی شاپ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی ترانسفر فرودگاهی
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه)
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW