آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل ریچموند استانبول
richmond hotel Hotel istanbul
درجه هتل:

هتل ریچموند استانبول

هتل ریچموند استانبول

هتل Richmond Istanbul ، هتلی 4 ستاره در استانبول است که تنها هتلی است که درست در خیابان استقلال در میدان تکسیم واقع شده است و اطراف آن را بناها و کلیساهای تاریخی احاطه کرده است.

 

تمامی اتاق های هتل ریچموند استانبول دارای تلویزیون LCD ماهواره ای و مبلمان هستند و قهوه ساز داخل اتاق و وای فای رایگان نیز ارائه می شود. اتاق‌ها چشم‌اندازی از Istiklal Caddesi، بسفر یا خط افق استانبول دارند.

 

این هتل هر روز یک منوی غنی از صبحانه های بین المللی را ارائه می دهد.

 

مرکز خرید دمیرورن 10 دقیقه پیاده تا هتل ریچموند استانبول فاصله دارد و موزه هنر مدرن و پل گالاتا تقریباً 15 دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند. مرکز خریدف Cevahir افقط 3 ایستگاه مترو با هتل فاصله دارد و مسجد سلطان احمد و بازار بزرگ 4 کیلومتر با این هتل فاصله دارند و با فرودگاه استانبول 49 کیلومتر فاصله دارد. پارکینگ خصوصی در مکانی نزدیک با هزینه اضافی در هتل امکان پذیر است.

امکانات و خدمات هتل ریچموند استانبول ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
کافی نت اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW