آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل مونوپل استانبول
monopol Hotel istanbul
درجه هتل:

هتل مونوپل استانبول

هتل مونوپل

هتل Monopol ، هتلی 3 ستاره در استانبول است که در سال 2013 بازسازی شده است و اتاق هایی با وای فای رایگان و رستورانی با غذاهای محلی و بین المللی ارائه می دهد. فاصله هتل تا ایستگاه مترو تونل 300 متر است و پارکینگ رایگان در هتل نیز فراهم است.

 

هر اتاق هتل مونوپل دارای پنجره های بزرگ با پرده های سیاه ضخیم است. هر اتاق دارای تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های ماهواره ای ترکی، مینی بار و میز کار است و همه ی اتاق ها دارای حمام اختصاصی هستند.

 

پاساژ پرجنب‌وجوش «چیچک» با رستوران‌ها و بارهای پرطرفدارش 7 دقیقه پیاده تا هتل مونوپل فاصله دارد و پذیرش 24 ساعته می تواند خدمات خشکشویی نیز ارائه دهد.

 

هتل مونوپول 0.9 مایل تا موزه سنت سوفیا و مسجد آبی فاصله دارد و مرکز خرید Cevahir در 2.7 مایلی ملک و مرکز همایش Lutfi Kirdar در 2.3 مایلی هتل قرار دارد.

امکانات و خدمات هتل مونوپل ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
تورهای موجود برای هتل مونوپل
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW