آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل نوا پلازا کریستال استانبول
nova plaza crystal Hotel istanbul
درجه هتل:

هتل نوا پلازا کریستال استانبول

هتل نوا پلازا کریستال

هتل Nova Plaza Crystal  نوا پلازا کریستال هتلی 4 ستاره در استانبول است که در فاصله کوتاهی از میدان تقسیم قرار گرفته است. این هتل دارای استخر سرپوشیده مرمری و رستوران داخلی است و در 100 متری ایستگاه ترانسفر فرودگاه قرار دارد. منطقه خرید نیسانتاسی 1.5 کیلومتر با این هتل فاصله دارد و مرکز خرید معروف cavahir   در 3 کیلومتری این هتل قرار دارد و از طریق مترو می توان به آن دسترسی داشت و ایستگاه مترو 200 متر هم با هتل فاصله دارد

 

اتاق های هتل نوا پلازا کریستال بزرگ هستند و دارای تلویزیون صفحه‌ تخت، چای‌ساز و قهوه‌ساز، و وای‌فای رایگان هستند و هر اتاق دارای دکوراسیون مدرن و مینی بار است.

 

هتل نوا پلازا کریستال همچنین دارای یک آبگرم مجهز است که میهمانان می توانند پس از گشت و گذار از استخر سرپوشیده و سونا استفاده کنند.

 

بوتیک‌فروشی‌ها، رستوران‌ها و بارهای زیادی در اطراف هتل موجود است. ایستگاه های تراموا و اتوبوس نزدیک به هتل هستند و دسترسی آسان به بقیه استانبول را فراهم می کنند. مرکز همایش لطفی کردار، مرکز کنگره استانبول، سالن کنسرت Cemal Resit Rey و تئاتر Muhsin Ertugrul در فاصله 1.1 کیلومتری هتل قرار دارند و فرودگاه استانبول 50 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل نوا پلازا کریستال ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
استخر سرپوشیده
کافی نت اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه)
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW