آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل لازونی استانبول
lazzoni Hotel istanbul
درجه هتل:

هتل لازونی استانبول

هتل Lazzoni ،هتلی 5 ستاره در شهر استانبول است که در شاخ طلایی و در کنار مرکز کنگره هالیک قرار دارد و تقریبا 10 دقیقه با ماشین از شهر قدیمی استانبول فاصله دارد. این هتل یک بار در تراس با منظره گلدن هورن و یک مرکز اسپا به مساحت 700 متر مربع با استخر سرپوشیده، حمام، سونا و امکانات ماساژ دارد و همچنین وای فای در سراسر هتل به طور رایگان ارائه داده میشود.

 

اتاق‌های هتل 5 ستاره لازونی به سبک نئو رنسانس دارای مبله‌ای زیبا هستند و هر کدام از اتاق ها دارای مینی بار، تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و صندوق امانات هستند.

 

صبحانه به صورت بوفه در این هتل ارائه می شود و رستوران موجود در هتل، سایر وعده های غذایی را نیز با هزینه اضافی سرو می کند. بار روی پشت بام ، مشرف به شاخ طلایی در طول روز باز است و می توانید از نوشیدنی های آن لذت ببرید.

 

Historia Mall در 4 مایلی و مرکز Zorlu در 4.7 مایلی هتل لازونی قرار دارند و بیمارستان Acıbadem Taksim 3.7 مایل و بیمارستان American 4.7 مایل از هتل فاصله دارند. میدان تقسیم در 5.6 مایلی هتل لازونی قرار دارد و تا مرکز کنگره هالیک 10 دقیقه پیاده روی راه است. فرودگاه استانبول نیز در 29 مایلی این هتل قرار دارد.

امکانات و خدمات هتل لازونی ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
کافی نت اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
تورهای موجود برای هتل لازونی
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW