آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل سیتی سیزنز تاورز دبی
city seasons towers Hotel dubai
درجه هتل:

هتل سیتی سیزنز تاورز دبی

هتل سیتی سیزنز تاورز

هتل City Seasons Towers ، هتلی 4 ستاره در دبی است که در مجاورت مرکز خرید برجمان واقع شده و دارای استخر روباز و سونا می باشد و همچنین بازار طلا 5 مایل با این هتل فاصله دارد.

 

هتل سیتی سیزنز تاورز دارای پنجره هایی قدی با چشم انداز عالی از منطقه شلوغ دیره یا باغ است و همه اتاق ها و سوئیت ها دارای تلویزیون پلاسما و بیش از 50 کانال بین المللی، دسترسی به اینترنت، مینی بار با نوشابه، گاوصندوق الکترونیکی، قهوه ساز و چای ساز هستند.

 

میز پذیرش 24 ساعته در این هتل نیز وجود دارد.

 

مرکز تجارت جهانی دبی 10 دقیقه با ماشین و دبی مال 15 دقیقه با ماشین از هتل سیتی سیزنز تاورز فاصله دارد و فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد و همچنین ایستگاه مترو برجمان 2 دقیقه پیاده تا این هتل فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل سیتی سیزنز تاورز ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW