آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل ریزورت کریستال دی لوکس آنتالیا
crystal de luxe resort Hotel antalya
درجه هتل:

هتل ریزورت کریستال دی لوکس آنتالیا

هتل ریزورت کریستال دی لوکس

هتل Crystal De Luxe Resort ، هتلی 5 ستاره است که در منطقه کمر در شهر آنتالیا قرار گرفته است و دارای 26 فوت مربع باغ‌های جذاب دارد و همچنین دارای ساحل خصوصی با سنگریزه و پارک آبیی و یک مرکز اسپا است.

 

تمامی اتاق های هتل ریزورت کریستال دی لوکس مجهز به تهویه مطبوع ، قفل الکترونیکی، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار و صندوق امانات لپ تاپ هستند و تمامی اتاق ها دارای بالکن هستند و برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز باغ و دریای مدیترانه دارند و حمام شامل دوش و سشوار است.

 

در این هتل مرکز آبگرم کاملاً مجهزی در کنار سونا و حمام، درمان‌های جوان‌کننده پوست و بدن ارائه میشود و همچنین در کنار استخر 60 متری با جکوزی دوش جت و صندلی‌های استراحت وجود دارد. فعالیت های تفریحی مانند تنیس، بولینگ و ورزش های آبی نیز در این هتل موجود است.

 

از مهمانان این هتل با شیرینی‌های سنتی Cezerye و شربت میوه استقبال می‌شود و در رستوران های هتل میهمانان می توانند از غذاهای مکزیکی، ایتالیایی و ترکی لذت ببرند. هتل ریزورت کریستال دی لوکس از مرکز شهر آنتالیا 37 مایل فاصله دارد و پارکینگ رایگان در این هتل ارائه می شود.

امکانات و خدمات هتل ریزورت کریستال دی لوکس ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
استخر سرباز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده تنیس اجاره دوچرخه
پارک آبی سالن بازی کودکان سونا بیلیارد
کافی نت اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه)
تورهای موجود برای هتل ریزورت کریستال دی لوکس
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW