آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل ارکید دبی
orchid Hotel dubai
درجه هتل:

هتل ارکید دبی

هتل ارکید

هتل Orchid ، هتلی 3 ستاره در دبی است که در منطقه دیره دبی واقع شده است و در 5.3 کیلومتری مسجد جامع، 6.6 کیلومتری از مرکز تجارت جهانی دبی و 8.2 کیلومتری از مرکز صحرا واقع شده است و از جمله امکانات این هتل می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر هتل اشاره کرد.

 

تمامی اتاق های هتل ارکید مجهز به چای خوری برقی می باشند و هر اتاق دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت است و اتاق های ویژه در هتل ارکید دارای صندوق امانات است و در این هتل هر اتاق دارای حمام اختصاصی با سشوار و لوازم آرایش رایگان است.

 

صبحانه کانتیننتال هر روز در هتل ارکید در دسترس است و باری در هتل ارکید وجود دارد که مهمانان هتل می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

مرکز خرید سیتی واک 10.8 کیلومتر و دبی مال 10.9 کیلومتر با هتل ارکید فاصله دارند و همچنین نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که 3.1 کیلومتر تا این هتل فاصله دارد.


امکانات و خدمات هتل ارکید ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه)
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW