آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل اونیو دبی
avenue Hotel dubai
درجه هتل:

هتل اونیو دبی

هتل اونیو

هتل Avenue Hotel ، هتلی 4 ستاره است که در قلب دبی قرار گرفته است استخر روی پشت بام آن دارای مناظر پانوراما از شهر است و فرودگاه دبی تنها 5.8 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

 

اتاق های هتل اونیو دبی دارای دکوراسیون مدرن با رنگ های گرم و مبلمان زیبای اروپایی هستند و همه اتاق ها دارای میز کار، مینی بار و چای ساز و قهوه ساز و تهویه مطبوع با تلویزیون صفحه تخت هستند .

 

در هتل اونیو رستورانی وجود دارد که بوفه های بین المللی را برای صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهد و مهمانان می‌توانند از استیک‌های کبابی و غذاهای دریایی در The Gold Rush که تم غرب وحشی آمریکایی دارد لذت ببرند.

 

میز پذیرش 24 ساعته هتل اونیو می تواند برای داشتن سفری بهتر در تور دبی به شما کمک کند. این هتل همچنین دارای مرکز تناسب اندام، فروشگاه هدیه و کرایه ماشین نیز است.

 

ایستگاه مترو فقط چند قدم دورتر از این هتل است و مرکز خرید دیره سیتی در یک کیلومتری هتل اونیو و باشگاه گلف و قایق بادبانی نهر دبی در 3.5 کیلومتری هتل قرار دارند و پارکینگ خصوصی رایگان در هتل نیز  موجود است.

امکانات و خدمات هتل اونیو ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW