آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل تاور پلازا دبی
the tower plaza Hotel dubai
درجه هتل:

هتل تاور پلازا دبی

هتل تاور پلازا

هتل The Tower Plaza ، هتلی 5 ستاره در دبی است که در امتداد جاده شیخ زاید در منطقه مالی دبی واقع شده است. این هتل اتاق های مدرن و بزرگ و یک استخر روباز ارائه می دهد و ایستگاه مترو امارات تاورز درست در مقابل هتل قرار دارد و دسترسی آسان به بسیاری از مکان‌های دیدنی را فراهم می‌کند. میهمانان هتل همچنین می توانند از وای فای رایگان در سراسر هتل استفاده کنند.

 

اتاق‌های هتل تاور پلازا مجهز به تهویه مطبوع ، قسمت نشیمن با تلویزیون صفحه تخت و مینی بار هستند و تمامی اتاق ها دارای حمام بزرگ با دوش و وان مجزا هستند و رنگ‌های بژ ملایم و پنجره‌های بزرگ با منظره ای از شهر دبی بخشی از دکوراسیون این هتل هستند.

 

میهمانان هتل تاور پلازا می توانند در باشگاه ورزش کنند و با پرداخت هزینه اضافی، یک ماساژ تسکین دهنده رزرو کنند. کرایه خودرو توسط کارکنان مجرب انجام می شود و همچنین در این هتل سرویس اتاق و خدمات خشکشویی از جمله خشک شویی نیز موجود است.

 

رستوران مترو با بوفه بین‌المللی تمام روز، ایستگاه‌های آشپزی زنده انتخاب گسترده‌ای از غذا ها را به شما ارائه می‌دهد. اینفینیتی استخر لانژ واقع در پشت بام، مجموعه وسیعی از ماکت‌ها، آبمیوه‌ها، و تنقلات سبک را به همراه چشم‌اندازهای پانوراما از شهر ارائه می‌دهد.

 

مرکز تجارت جهانی دبی 15 دقیقه پیاده تا هتل تاور پلازا فاصله دارد و مرکز خرید دبی تنها 5 دقیقه با ماشین از هتل تاور پلازا فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل تاور پلازا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW