آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل بریستول استانبول
bristol Hotel istanbul
درجه هتل:

هتل بریستول استانبول

هتل بریستول

هتل Bristol ، هتلی 3 ستاره  در استانبول است  که 2.3 کیلومتر با موزه‌های باستان‌شناسی عالی استانبول فاصله دارد و دارای دفتر صرافی و روزنامه‌های رایگان است. این هتل نقطه شروع خوبی برای دیدن دیدنی های استانبول از جمله خیابان سنگفرش شده استقلال و خیابان اسمعلی مسیت است.

هتل بریستول در منطقه تکسیم قرار گرفته است و 2.3 کیلومتر دورتر از مناطق تاریخی استانبول قرار دارد. میهمانان این هتل می توانند به موزه بزرگ ایاصوفیه که 25 دقیقه پیاده با آن فاصله دارد، بروند.

واحدها به سبک مدرن طراحی شده اند. برخی از اتاق ها رو به دریا هستند و اتاق ها دارای امکاناتی همچون هوای مطبوع ،صندوق امانات،حمام شخصی و تلویزیون هستند.

هتل بریستول صبحانه غنی ای به صورت بوفه سرو می کند و میهمانان می توانند استراحت کنند و یک میان وعده در بار سالن میل کنند و همچنین مهمانان این هتل می توانند با 5 دقیقه پیاده روی تا Mom Steak Burgerدر آنجا غذا میل کنند و همچنین ایستگاه متروی   استانبول نیز حدود 300 متر با این هتل فاصله دارد

امکانات و خدمات هتل بریستول ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار رایگان کافی شاپ صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه)
تورهای موجود برای هتل بریستول
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW