آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل کرون پلازا استانبول هاربیه استانبول
crowne plaza harbiye Hotel istanbul
درجه هتل:

هتل کرون پلازا استانبول هاربیه استانبول

هتل کرون پلازا استانبول هاربیه

هتل Crowne Plaza Istanbul Harbiye ، هتلی 5 ستاره در استانبول است که در 350 متری ایستگاه متروی عثمان ‌بی ،قرار دارد و اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع، باشگاه سلامت، و دسترسی رایگان به وای‌فای دارد. هتل تنها 8 دقیقه پیاده تا مرکز خرید نیسانتاسی و 15 دقیقه پیاده تا میدان تقسیم فاصله دارد.

 

هر اتاق این هتل، بزرگ و مجهز است و دارای دکوراسیونی مدرن است و دارای تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت ، لوازم بهداشتی و سشوار وحوله حمام و دمپایی است.

 

در باشگاه سلامتی هتل کرون پلازا استانبول هاربیه میتوانید از ماساژ و درمان های زیبایی بهره ببرید و میهمانان هتل می توانند از سونا لذت ببرند یا در یک صندلی چوبی در کنار استخر سرپوشیده استراحت کنند.

 

در هتل کرون پلازا استانبول هاربیه صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و در شب، رستوران Ege طیف وسیعی از غذاهای بین المللی را سرو می کند و رستوران و کافه Istisna غذاهایی از غذاهای محلی و بین المللی را همراه با مزه های مجلل مختلف ارائه می دهد.

 

کارکنان هتل کرون پلازا می توانند به طور 24 ساعته خدمات کرایه ماشین را ترتیب دهند و این هتل خدمات شاتل رایگان ارائه می دهد. مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های استانبول لطفی کردار و مرکز خرید Cevahirهر دو با ماشین فاصله کوتاهی تا هتل دارند و فرودگاه استانبول نیز تا هتل  41 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل کرون پلازا استانبول هاربیه ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
کافی نت اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
تورهای موجود برای هتل کرون پلازا استانبول هاربیه
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW