آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل وایت مونارک استانبول
white monarch Hotel istanbul
درجه هتل:

هتل وایت مونارک استانبول

هتل وایت مونارک

هتل White Monarch ، هتلی 4 ستاره در استانبول است که در Mecidiyekoy  قرار دارد و فقط 250 متر از مرکز خرید ترامپ تاورز فاصله دارد، این هتل دارای اتاق‌هایی با دکوراسیون به سبک عثمانی است و هتل دارای استخر سرپوشیده، حمام و سونا نیز می باشد.

 

تمامی اتاق های هتل وایت مونارک دارای تهویه مطبوع و مجهز به تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، تلفن، صندوق امانات، مینی بار و چای و قهوه ساز می باشند و همچنین حمام خصوصی مجهز به دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان در اتاق ها در دسترس است.

 

صبحانه هر روز صبح در هتل سرو می شود و یک رستوران آلاکارته در هتل وجود دارد که انواع غذاها را سرو می کند. همچنین رستوران های متعددی در فاصله چند قدمی این هتل وجود دارد و میهمانان هتل می توانند از ماساژ آرامش بخش در اسپا لذت ببرند که دارای مرکز تناسب اندام و استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا نیز می باشد.

 

مرکز خریدProfilo  1148 فوت و مرکز خرید Cevahir 751 متر و ایستگاه Mecidiyekoy Metrobus  در 400 متری این هتل قرار دارند. فرودگاه استانبول نیز در فاصله 22 مایلی قرار دارد.

امکانات و خدمات هتل وایت مونارک ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
جکوزی استخر سرپوشیده اجاره دوچرخه
سونا
کافی نت اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
تورهای موجود برای هتل وایت مونارک
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW