آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل رامادا ریزورت آنتالیا
ramada resort lara Hotel antalya
درجه هتل:

هتل رامادا ریزورت آنتالیا

هتل رامادا ریزورت

هتل  Ramada Resort Lara، هتلی 5 ستاره در آنتالیا است که  82 فوت (قدم ) با ساحل اختصاصی خود فاصله دارد،این هتل دارای یک استخر روباز بزرگ و 4 سرسره آبی است و همچنین یک مدرسه غواصی، باشگاه ورزش‌های آبی، و مرکز آبگرم و سلامتی هم در این هتل وجود دارد.

 

مهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام ورزش کنند و در حمام ترکی، سونا یا اتاق ماساژ استراحت کنند. کلوپ کودکان با زمین بازی و اتاق بازی با بیلیارد، تنیس روی میز و دارت هم در هتل وجود دارد.

 

رستوران اصلی هتل صبحانه، ناهار و شام سرو می کند و در کل 6 رستوران در هتل رامادا ریزورت وجود دارد که انواع غذاهای انتخابی از غذاهای بین المللی را سرو می کنند و دو تا از رستوران ها غذاهای دریایی لذیذ و غذاهای ایتالیایی سرو میکنند. بارها در لابی، کنار استخر و در ساحل قرار دارند. اسنک نیز در طول روز ارائه می شود.

 

اتاق های هتل رامادا ریزورت مجهز به تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و بالکن هستند و حمام نیز دارای لوازم بهداشتی رایگان و سشوار است.فرودگاه آنتالیا 8.1 مایل با این هتل فاصله دارد و در این هتل همچنین کرایه ماشین، وای فای رایگان و سرویس اتاق ارائه می شود.

 

 

امکانات و خدمات هتل رامادا ریزورت ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
استخر سرباز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس اجاره دوچرخه
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه) اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW