آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل بزرگ میرعمور آنتالیا
grand mir'amor & spa Hotel antalya
درجه هتل:

هتل بزرگ میرعمور آنتالیا

هتل بزرگ میرعمور

هتل GRAND MIR'AMOR Hotel & SPA، هتلی 5 ستاره است که در منطقه کمر و در شهر آنتالیا قرار دارد و 7 دقیقه پیاده تا ساحل  Camyuvaفاصله دارد.  این هتل دارای اقامتگاه‌هایی با بار، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک و باغ است. از جمله امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته و خدمات اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر هتل اشاره کرد و همچنین رستوران، امکانات جلسه و ضیافت، استخر روباز، زمین بازی، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و پارک آبی در اختیار مهمانان این هتل قرار میگیرد.

اتاق های هتل دارای قسمت نشیمن، تلویزیون ال ای دی با کانال های ماهواره ای و صندوق امانات هستند. هتل بزرگ میرعمور دارای اتاق هایی با چشم انداز و منظره استخر است و تمام اتاق ها مجهز به بالکن هستند. اتاق های مهمان در اقامتگاه دارای تهویه مطبوع و میز هستند.

مهمانان این هتل میتوانند از صبحانه کانتیننتال یا همان بوفه ( سلف سرویس ) لذت ببرند.از دیگر امکانات هتل می‌توان به استخر،  زمین پینگ پنگ و دارت اشاره کرد و در نزدیکی این هتل دوچرخه‌های کرایه و کرایه ماشین به راحتی در دسترس هستند.

این هتل از آکواریوم آنتالیا تنها 46.7 کیلومتر فاصله دارد و نزدیک‌ترین فرودگاه آنتالیا در ۶۴٫۴ کیلومتری هتل بزرگ میرعمور قرار دارد و همچنین این هتل خدمات شاتل فرودگاهی هم ارائه می‌دهد.

امکانات و خدمات هتل بزرگ میرعمور ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
استخر سرباز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده تنیس اجاره دوچرخه
پارک آبی بیلیارد
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه) اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW