آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل Royal Holiday Palace آنتالیا
رویال هالیدی پالاس Hotel antalya
درجه هتل:

هتل Royal Holiday Palace آنتالیا

Royal Holiday Palace
رویال هالیدی پالاس یک هتل پنج ستاره در منطقه لارا آنتالیا استاین هتل نه تنها یکی از بهترین‌های شهر آنتالیا و ترکیه، بلکه یکی از بهترین‌ها در دنیا است. دارای ساحلی اختصاصی است. مساحت کل مجموعه برابر 53 هزار متر مربع است که از ابعاد بسیار بزرگ آن خبر می‌دهد.
ساختمان اصلی طراحی زیبایی داشته و تراس‌هایی برای آن در نظر گرفته شده است. در دل هتل یک باغ زیبا دیده می‌شود. ساحل اختصاصی آن مساحت زیادی داشته و امکانات متعددی همچون نیمکت‌هایی برای گرفتن حمام آفتاب در آن پیدا خواهید کرد. این هتل دارای تعداد زیادی استخر سر باز، تعدادی پارک آبی مجهز به سرسره‌های آبی و امکاناتی برای اجرای ورزش‌های آبی است. از دیگر امکانات می توان مرکز اسپا یک سونا، جکوزی، اتاق بخار و حمام ترکی است.
 در طراحی اتاق‌های هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا آمیزه‌ای از دکوراسیون و چیدمان مدرن و سنتی رعایت شده است. درون آن‌ها به اینترنت وای فای دسترسی راحتی داشته و یک تلویزیون با امکان تماشای همه شبکه‌های ماهواره‌ای در اختیار دارید. یک مینی بار، چای‌ساز و قهوه‌ساز به همراه حمامی بزرگ با لوازم آرایشی بهداشتی تنها بخشی از امکانات آن‌ها به شمار می‌روند. ابعاد اتاق‌ها بزرگ نیست، اما بسیار شیک و مجلل طراحی شده‌اند.
فاصلهتا مراکز مهم آنتالیا: 
کوندو بازار آنتالیا ۰.۶ کیلومتر است.
آناتولیا بازار آنتالیا ۰.۶ کیلومتر است.
مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم مال آنتالیا ۱.۰ کیلومتر است.
امکانات و خدمات Royal Holiday Palace ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW