آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل آوانی دیره دبی
avani deira Hotel dubai
درجه هتل:

هتل آوانی دیره دبی

هتل آوانی دیره

هتل AVANI Deira ، هتلی 5 ستاره در دبی است که در اصیل‌ترین و متنوع‌ترین بخش فرهنگی دبی واقع شده است و تنها ده دقیقه و 4 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی دبی و بازارهای طلا و ادویه معروف دبی فاصله دارد. ایستگاه متروی ابوبیکر در نزدیکی درب هتل قرار دارد و هتل برای بازدید مهمانان هتل از خیابان‌های پرجنب‌وجوش دیره و منطقه تاریخی کریک، جایی که تاکسی‌های آبی محلی «ابرا» در آن تردد می‌کنند، موقعیت خوبی دارد. میهمانان می توانند از وای فای رایگان نیر در سراسر هتل استفاده کنند.

 

اتاق های هتل آوانی دیره دارای نور طبیعی روز و وسایل مدرن مانند تلویزیون صفحه تخت، ایستگاه پایه آی پاد و گاوصندوق هستند و همچنین دارای امکانات چای/قهوه هستند و همچنین سوئیت‌ها این هتل شامل اتاق نشیمن، دسترسی رایگان به سالن اجرایی و ترانسفر فرودگاهی هستند.

 

این هتل صبحانه را به صورت بوفه سرو می کند و مهمانان در هتل آوانی دیره به باشگاه ورزشی پیشرفته آوانی و استخر شنای پشت بام تمام سال دسترسی دارند.

 

این هتل در منطقه پر جنب و جوش دیره دبی واقع شده است و فرودگاه بین المللی دبی، نهر دبی و سوکس همگی 10 دقیقه با هتل آوانی دیره فاصله دارند و مرکز تجارت جهانی دبی و مرکز خرید دبی 20 دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارند و همچنین این هتل خدمات شاتل رایگان به دبی اوتلت مال و الغریر مال ارائه می دهد.


امکانات و خدمات هتل آوانی دیره ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW