آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل تاورز روتانا دبی
towers rotana Hotel dubai
درجه هتل:

هتل تاورز روتانا دبی

هتل تاورز روتانا

هتل Towers Rotana ، یک هتل 4 ستاره لوکس در جاده شیخ زاید دبی است که در مجاورت برج خلیفه و 5 دقیقه دورتر از دبی مال، منطقه مرکز شهر دبی و ساحل لامر قرار دارد واین هتل دقیقا روبروی ایستگاه مترو فایننشال سنتر واقع شده است. هتل تاورز روتانا دارای وای فای رایگان در همه مناطق، استخر روباز با تراس آفتابگیر و مرکز تناسب اندام است.

 

اتاق های هتل تاورز روتانا دبی با آثار هنری مدرن تزئین شده است و مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره ای هستند و تمامی اتاق ها دارای حمام های خصوصی لوکس و روشویی دوقلو و امکانات رفاهی لوکس هستند.

 

هتل تاورز روتانا انواع غذاهای مختلف از ژاپنی و چینی گرفته تا هندی و ایتالیایی را ارائه می دهد و برای کسانی که به دنبال چیزی معمولی تر هستند، بار و رستوران لانگ یک میخانه به سبک بریتانیایی است که غذاهای سنتی و طیف گسترده ای از نوشیدنی ها را سرو می کند. مهمانان همچنین می توانند از غذاخوری 24 ساعته در اتاق لذت ببرند و همچنین یک اسنک بار کنار استخر نیز وجود دارد و هر سه وعده غذایی در این هتل به صورت بوفه باز ارائه میشود.

 

مرکز تناسب اندام هتل تاورز روتانا مجهز به دستگاه های قلب و عروق، تجهیزات قدرتی و یک استودیوی تناسب اندام است که کلاس ها و آموزش های شخصی را ارائه می دهد و مهمانان هتل همچنین می‌توانند در سونا، جکوزی یا استخر روی پشت‌بام تاورز که چشم‌اندازی از بلوار جمیرا دارد، استراحت کنند.

 

هتل تاورز روتانا 7.5 مایل تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و پارکینگ رایگان در محل موجود است و روزنامه های محلی روزانه نیز در این هتل ارائه می شود.

امکانات و خدمات هتل تاورز روتانا ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW