آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل رز ریحان بای روتانا دبی
rose rayhaan by rotana Hotel dubai
درجه هتل:

هتل رز ریحان بای روتانا دبی

هتل رز ریحان بای روتانا

هتل Rose Rayhaan by Rotana ، هتلی 4 ستاره در دبی است که در جاده شیخ زایدقرار دارد و 3 دقیقه با مرکز مالی بین المللی دبی و یک قدم دورتر از ایستگاه مترو فایننشال سنتر فاصله دارد و از جمله امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته و خدمات اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر هتل اشاره کرد. این هتل همچنین دارای استخر روباز، مرکز تناسب اندام، حمام و رستوران می باشد.

 

این هتل دارای 462 اتاق و سوئیت با منظره پانوراما از دبی مشرف بر برج خلیفه است. تمامی اتاق های هتل  رز ریحان بای روتانا مجهز به کتری هستند و همه اتاق های هتل دارای حمام اختصاصی مجهز به حمام هستند.

 

 هتل رز ریحان بای روتانا دارای سه فروشگاه غذا و نوشیدنی است و از جمله آنها رستوران گلبرگ است با ظرفیت 160 نفر، این ناهار خوری تمام روز غذاهایی را ارائه می دهد که انواع غذاها را برای صبحانه، ناهار و شام سرو می کند.

 

منطقه کنفرانس واقع در دو طبقه، دارای 7 اتاق جلسه است که همگی مجهز به آخرین امکانات سمعی و بصری، اتصالات و جنبه های بدون سیم هستند. منطقه تفریحی هتل، باشگاه تناسب اندام و تناسب اندام بادی لاین یک سالن بدنسازی کاملا مجهز، استخر با دمای روباز کنترل شده روی پشت بام برای بزرگسالان و کودکان، سالن زیبایی، اتاق های درمان برای ماساژ و مراقبت از پوست و همچنین یک سونا، اتاق بخار و اسپا مجزا را ارائه می دهد.

 

هتل رز ریحان بای روتانا در نزدیکی مرکز خرید دبی و 15 دقیقه با ماشین از فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل رز ریحان بای روتانا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW