آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل لوتوس گرند دبی
lotus grand Hotel dubai
درجه هتل:

هتل لوتوس گرند دبی

هتل لوتوس گرند

هتل Lotus Grand ، هتلی 4 ستاره در دبی است که در 500 متری ایستگاه متروی یونیون قرار دارد و پارکینگ رایگان و استخر روباز روی پشت بام در این هتل وجود دارد و میهمانان هتل می توانند از وای فای رایگان در سراسر هتل استفاده کنند.

 

اتاق های هتل لوتوس گرند شامل یک میز کار و یک قسمت نشیمن کوچک است و حمام مجهز به دوش و وان است و همچنین برخی از اتاق ها دارای منظره شهر هستند.

 

از امکانات هتل لوتوس گراند می توان به سالن بدنسازی، جکوزی و سونا اشاره کرد و همچنین یک مرکز تجاری و یک میز تور برای کمک به برنامه ریزی سفرهای یک روزه و گشت و گذار وجود دارد.

 

بوفه صبحانه و ناهار هر روز در کافی شاپ هتل سرو می شود و همچنین یک رستوران/بار 24 ساعته لذیذ وجود دارد که هر زمان که مهمانان هتل گرسنه باشند، میان وعده ها و غذاهای سالم سرو می کند.

 

فرودگاه بین المللی دبی 2.8 مایل با هتل لوتوس گرند فاصله دارد و تحویل فرودگاه در صورت درخواست با هزینه اضافی در دسترس است.

امکانات و خدمات هتل لوتوس گرند ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW