آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل گلدن تولیپ البرشا دبی
golden tulip al barsha Hotel dubai
درجه هتل:

هتل گلدن تولیپ البرشا دبی

هتل گلدن تولیپ البرشا

هتل Golden Tulip Al Barsha ، هتلی 4 ستاره واقع در دبی است که 16 دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید امارات فاصله دارد و دارای امکاناتی همچون رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام است و همچنین این هتل دارای باشگاه کودکان و مرکز تجاری و وای فای رایگان در سراسر هتل نیز است و هتل گلدن تولیپ البرشا میز پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و صرافی را نیز برای مهمانان فراهم می کند.

هتل گلدن تولیپ البرشا اتاق هایی با تهویه مطبوع ، میز، چای خوری برقی، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش را برای مهمانان فراهم می کند و همچنین تمامی اتاق ها دارای ملحفه و حوله هستند.

هتل گلدن تولیپ البرشا صبحانه قاره ای یا بوفه ارائه می دهد و دارای سونا و خشکشویی نیز مبیاشد

برج العرب 5.3 کیلومتر تا هتل گلدن تولیپ البرشا فاصله دارد، در حالی که باشگاه گلف مونتگومری دبی 12.2 کیلومتر از هتل فاصله دارد و نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که 25.7 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.


امکانات و خدمات هتل گلدن تولیپ البرشا ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW