آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل کایا مادرید استانبول
kaya madrid Hotel istanbul
درجه هتل:

هتل کایا مادرید استانبول

هتل کایا مادرید

هتل Kaya Madrid ، هتلی 3 ستاره در استانبول است که در منطقه آکسارای واقع شده است و تنها 1.2 مایل از منطقه تاریخی سلطان احمد فاصله دارد و ایستگاه مترو آکسارای فقط 200 متر با این هتل فاصله دارد.

 

اتاق‌های هتل کایا مادرید با دکوراسیون شیک دارای تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار و حمام اختصاصی و تهویه مطبوع و وای‌فای رایگان هستند و سرویس اتاق 24 ساعته در دسترس است.

 

در این هتل غذاهای منتخب از غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود و صبحانه روزانه به صورت بوفه سرو می شود و در شب نیز می توانید میان وعده های سبک را با یک فنجان چای یا قهوه میل کنید. این هتل همچنین دارای یک میخانه دنج شراب و آبجو است.

 

بازار بزرگ و حمام تاریخی Cemberlitas حدود 16 دقیقه پیاده از هتل فاصله دارند و مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی 3 ایستگاه با تراموا از هتل فاصله دارند و فرودگاه بین المللی آتاتورک نیز 9.3 مایل با هتل کایا مادرید فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل کایا مادرید ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق کافی شاپ صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW